مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-08پزشكي

فارس من| کشمکش های مجموعه علوم پزشکی با یک پزشک/ فرهنگ می ماند یا می رود؟


به دنبال راه اندازی کمپینی با عنوان لغو جابجایی مطب فرهنگ از شهرستان آبدانان در فارس من سر و صدای زیادی به پا کرد که کماکان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، طی روزهای گذشته به دنبال راه اندازی کمپینی با عنوان لغو جابجایی مطب دکتری فداکار در شهرستان آبدانان در فارس من و حمایت رسمی از خانم دکتر فرهنگ به منظور رفع فشارهای دانشگاه علوم پزشکی جهت انتقال مطبش به شهرستان دهلران سر و صدای زیادی به پا کرد.

فرهنگ طی انتشار مطلبی اینگونه بیان کرده بود که دانشگاه علوم پزشکی ایلام خواهان تعطیلی مطب او در شهرستان آبدانان و لغو قرارداد با بیمارستان رسول اکرم و افتتاح مطب در شهر دهلران و عقد قرارداد با بیمارستان شهدای آن شهر است.

طی تحقیقات به عمل آمده فرهنگ از نیروهای مناطق محروم بوده و نسبت به دانشگاه علوم پزشکی تعهداتی دارد که به علت سرپیچی از آنها مطبش تعطیل شده است و برای مدت کوتاهی با مجوز دانشگاه علوم پزشکی مشغول به خدمت در شهر آبدانان شده اما در این ایام با توجه به فراگیر شدن ویروسکرونا و کمبود نیرو در شهر دهلران با توجه به اینکه این شهر تنها یک نیروی متخصص داخلی داشته از طرف دانشگاه علوم پزشکی از فرهنگ خواسته شد به دهلران برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| کشمکش های مجموعه علوم پزشکی با یک پزشک/ فرهنگ می ماند یا می رود؟

فارس من| کشمکش های مجموعه علوم پزشکی با یک پزشک/ فرهنگ می ماند یا می رود؟